dimarts, 5 d’agost del 2008

Nota - 1


Hola.....

soc la Gioconda, fa un grapat d'anys un tal Leonardo Da Vinci em va pintar.

Sembla ser que vaig ser la dona de Francesco de Giocondo, però em sembla que investigaré més per que aquest paio en retrats no es que m'entusiasmi.

Ara que m'he escapat del Louvre durant una estona, he decidit fer un volt per Internet i m'he n'he adonat de que aquí es poden veure un munt de coses, així que penso endinsar-me dins el mon artistic, en totes les seves besants, i veure com a evolucionat el mon des de que en Da Vinci em va fer riure....

Un dia, que no tingui res més a fer, ja us explicaré el significat del meu somriure....

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bones Gioconda i benvinguda a aquest món dels blogs d'internet :) espero que continuis somrient :)

La Gioconda ha dit...

No se pas si tindré prou valor per continuar somrigent.

Amb tot el que estic veient que ha passat al mon durants aquests anys s'em posa la pell de gallina :-(